خوب هستید و قبولتان داریم!
سلامی گرم به همه شما دوستان خوبم و شما بازدیدکننده گرامی که منت گذاشتید و در این محفل گرم و خودمانی لحظاتی با ما بودید .![]()
![]()
و اما دوستان مهربانم ! شخصیت شما عزیز و نزد ما بسی محترمه و ما فوق العاده از حضور گرم شما خوشحال میشیم. در صورتی که صلاح می دونید خوشحال میشیم نام شریف شما رو هم بدونیم.
نسبت به این مساله حساسیت یا اجباری نیست.
از نویسندگان خوب وبلاگ هم یک بار دیگه تشکر میکنم و تقاضا دارم نظرات و پاسخ به نظرات رو با ذکر نام محترمشون ذکر کنند .![]()
(حاجی به تو میگم ها
...خیلی کارت درسته!من ارادت خاصی دارم ها![]()
)
ارداتمند همگی شما سروران ارجمند -------چیف کدت![]()
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۸۸/۰۵/۲۱ ساعت 21:34 توسط صادق دشتی
|